ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Προτιμούμε τους ήπιους τρόπους μετακίνησης και βελτιώνουμε το κυκλοφοριακό, γιατί θέλουμε να αναπνέουμε καθαρότερο αέρα, να μειώσουμε το χρόνο των καθημερινών μας μετακινήσεων και να ζούμε πιο υγιεινά. Το οδικό δίκτυο ανήκει σε όλους, και όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Η οδική ασφάλεια και η προσβασιμότητα γίνονται η βάση του σχεδιασμού μας. Έτσι, ανασχεδιάζουμε βασικούς οδικούς άξονες με στόχο την εξοικονόμηση χώρου για τους πεζούς, την προτεραιότητα στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας, την αποτροπή της διπλής στάθμευσης, την αύξηση του πρασίνου. Συνεργαζόμαστε με τους άλλους Δήμους για την υλοποίηση μέσα στην επόμενη πενταετία του Μητροπολιτικού Δικτύου Ποδηλατόδρομων σε όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Επεκτείνουμε το δίκτυο πεζόδρομων στο ιστορικό κέντρο και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Βάζουμε τάξη στο ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων, με σεβασμό σε όλους. Σχεδιάζουμε δέσμη κινήτρων για τον πολλαπλασιασμό των διαθέσιμων δημόσιων και ιδιωτικών θέσεων στάθμευσης.

Οι προτάσεις σας για το “ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ”

Να πάρετε καινούργια μηχανήματα που έχουν κλείσει για πάρα σταθμευμένο αυτοκίνητο και σου βγάζουν απόκομμα με την κλήση χωρίς να χρειάζεται ο αστυνομικός να κάθεσαι να τα γράφεις με το χέρι. Και τι έχει γίνει επιτέλους με αυτό το THESi στο 5ο διαμέρισμα Θεσσαλονίκης γιατί δεν εφαρμόζεται..
Υπάρχουν κάτοικοι που έχουν τέσσερα αυτοκίνητα ανά διαμέρισμα και δεν τα μετακινούν. και εμείς που έχουμε ένα αυτοκίνητο σε δύο διαμερίσματα Δεν βρίσκουμε να παρκάρουμε ποτέ.

Δεν μπορείτε να δώσετε λύση σε αυτό αν δεν γίνουν έργα κι αν δεν τελειώσει και το μετρό

Κάθε νέος πεζόδρομος που θα γίνεται, θα αφαιρεί θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους, οι οποίοι δεν έχουν άλλη λύση στάθμευσης, σε αντίθεση με τους επισκέπτες που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα τους για να έρχονται στο κέντρο, αλλά τα ΜΜΜ ή ταξί. Γενικόλογες ρήσεις του στυλ “θα υπάρξουν προβλέψεις για τους μόνιμους κατοίκους” δεν μου αρκούν, γιατί στο παρελθόν ειπώθηκαν αλλά το αποτέλεσμα από τις συνεχείς πεζοδρομήσεις των προηγουμένων διοικήσεων είναι η συνεχής συρρίκνωση των θέσεων στάθμευσης των κατοίκων. Ετσι με εξαίρεση το καλοκαίρι σπαταλώ ως και 1 ώρα για

να βρω νόμιμη θέση για κατοίκους και συνήθως σε απόσταση πάνω από 800 μέτρα από το σπίτι μου. Και δεν ξεχνώ την διοίκηση Μπουτάρη (και του αντιδημάρχου Κουράκη) που μας παρέπεμπε επί πληρωμή στα ιδιωτικά πάρκινγκ ή να μετακομίσουμε από τα κέντρα σε ένα κρεσέντο ελιτίστικης και ρατσιστικής συμπεριφοράς απέναντι στους μη προνομιούχους κατοίκους του κέντρου.

Με την ευκαιρία σας τονίζω ότι δεν χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο κάθε μέρα, αλλά ότι οι συνήθεις μετακινήσεις είναι με ΜΜΜ ή με τα πόδια. Αρα οι θέσεις στάθμευσης θα πρέπει να είναι (όπως σε όλες τις πόλεις του εξωτερικού, που έχουν και λιγότερους κατοίκους στο κέντρο) και μόνιμες και για μακροχρόνια στάθμευση. Επίσης θεωρώ αντιδημοκρατικό και υποκριτικό να γίνονται πεζοδρομήσεις για την ευχαρίστηση των επισκεπτών-περιπατητών από άλλες περιοχές της πόλης, οι οποίοι θα αφήσουν το αυτοκίνητο στα ακριβά πάρκινγκ για να περπατήσουν στους πεζόδρομους και χωρίς να ερωτώνται οι κάτοικοι, οι οποίοι θα δούν σοβαρές εκφάνσεις της ζωής τους να χειροτερεύουν (στάθμευση, εφοδιασμός, μετακινήσεις, μετακομίσεις, πρόσβαση ΕΚΑΒ-πυροσβεστικής κλπ). Λυπάμαι, αλλά όσο υποστηρίζετε τις πεζοδρομήσεις, δεν μπορώ να σας προσφέρω την υποστήριξη μου.

Χρειαζόμαστε χώρους να παρακαρουμε τα αυτοκίνητα μας, η εύρεση θέση παρκαρισματος είναι μαρτύριο που όλο και χειρότερο γίνεται. Υπάρχουν σε κάθε γειτονιά οικόπεδα παρατημένα που είναι εστιες μόλυνσης, θα πρέπει ο δήμος να τα πάρει να τα μετατρέψει σε πάρκινγκ γειτονιας, να φυγουν 10, 20, 30 αυτοκίνητα από τον δρόμο να μείνει ελεύθερη καμιά θέση και τους επισκέπτες της πόλης. Πρέπει να λειτουργήσουν οι λεωφοριοδρομοι κανονικά, χωρίς να σταματάει το φορτηγό να ξεφορτώσει το ταξί που περιμένει πελάτες και το ιχ γιατί έτσι τον βολεύει. Οι λεωφοριοδρομοι πρέπει να είναι μονο για τα λεωφορεία ώστε να μπορούν χωρίς εμπόδια να πραγματοποιήουν τα δρομολόγια τους γρήγορα και με ασφάλεια. Να μην επιτρέπετε το φορτωεκφορτωση της ωρες που είναι ανοιχτή η αγορά μόνο το πρωί πριν ανοίξουν τα καταστήματα η μετά το κλείσιμο τους το βραδυ. Να κυνηγηθεί το παράνομο παρκάρισμα, να μην μπορεί να σταματήσει κανείς και για κανένα λόγο σε Τσιμισκή, Μητροπολεως, Βας Όλγας, Βενιζέλου, Ι Δραγούμη, Αγγελάκη και φυσικά στην Εγνατία. Χρειάζεται, τουλάχιστον στην αρχή, πάρα πολλούς αστυνομικούς να γραφουν ασταμάτητα και οι γερανοί της αστυνομίας και του δήμου να σηκώνουν τα αυτοκίνητα που κλεινουν λοριδες κυκλοφορίας. Ο δήμος με την τροχαία και τους ιδιοκτήτες πάρκινγκ θα μπορουσαν να συνεννοηθούν για να υπάρξει μια ενιαία χαμηλή χρέωση σε όλα τα πάρκινγκ τού κέντρου. 1,50€ /ώρα στα ανοιχτά και 2€/ωρα στα κλειστά πάρκινγκ και να ξέρει οποίος θέλει να έρθει με ιχ στο κέντρο οτι θα πρεπει να παει σε πάρκιγκ οπωσδήποτε. Έτσι η λειτουργία του Μετρό σε συνδυασμό με την καλυτερη εξυπηρέτηση από τα αστικά, αφού δεν θα επιτρέπεται με τίποτα το παράνομο παρκάρισμα θα βελτιώσει κατά πολύ το κυκλοφοριακό ώστε να μπορούμε να δούμε και που μπορούν να γινουν ποδηλατοδρομοι αλλά και πεζοδρομισεις. Πρώτα ομως πρέπει να λυθούν τα προβλήματα του πάρκιγκ των κατοίκων και του παράνομου πάρκιγκ των επισκεπτών.

καινούργια λεωφορεία, όχι μεταχειρισμένα, κλιματιζόμενα και καλά αεριζόμενα
τα σκαλοπάτια να μπορούν να τα ανεβούν ηλικιωμένοι
οι ράμπες για αμεα να λειτουργούν όλες
η τηλεματική να λειτουργεί και να ισχύει το πρόγραμμα στα κινητά
οι στάσεις να πάψουν να είναι άθλιες
το προσωπικό να είναι ευγενές
μοντέρνοι τρόποι προμήθειας και ακύρωσης εισιτηρίων

αφού έχασε η πόλη τον πολύτιμο αρχαιολογικό της χώρο στη Βενιζέλου, εφάμιλλο της αρχαίας αγοράς μετά τους τόσους αγώνες πολιτών και επιστημόνων, που θα έφερνε στην πόλη παρά με ουρά, για το γινάτι των κομμάτων και το άφθονο χρήμα, αφού το 2021 έγινε τώρα 2024 και σύντομα θα γίνει 2025, αφού αντιμετωπιστήκαμε σαν χωριάτες και απόκληροι με την αμέριστη συμπαράσταση στην απώλεια της νυν δημοτικής αρχής (σάμπως δεν είναι μεγαλούπολη η Σαλονίκη;), καιρός πια να συνδεθούμε με το αεροδρόμιο και αμέσως μετά σειρά να έχουν οι φτωχές ξακρισμένες συνοικίες, να έρθουν οι άνθρωποι στο κέντρο να γνωρίσουν επιτέλους την πόλη.

ο πολιτισμός της Ελλάδας δέρνεται άγρια σε όλες τις εκφάνσεις του. βγάλαμε τα μάτια μας με τα χέρια μας. να δοθεί έμφαση στην παγκόσμια διάδοση της πληροφορίας για το πολιτιστικό απόθεμα. να συνδεθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες με τον πολιτισμό με κάθε μοντέρνο τρόπο. να διασταυρωθούν οι πληροφορίες τους και με τα ξενοδοχεία και τους χώρους εστίασης.

τα καραβάκια στον Θερμαϊκό να πολλαπλασιαστούν με οικονομικό εισιτήριο, ώστε να δουν χαΐρι και οι επιχειρήσεις στην απέναντι ακρή. να γίνει στάση στο Παλατάκι, που πρέπει να ξαναπατήσει στα πόδια του.

να δοθεί έμφαση στη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης με τα περίχωρα με αξιοπρεπή σταθμό. ο τομέας της φύλαξης κάθε είδους κατασκευών και εγκαταστάσεων πρέπει να ενισχύεται διαρκώς, τυχόν νομικά εμπόδια που ετεροχρονισμένο νομικό πλαίσιο των δημοτικών υπηρεσιών τα ενισχύει, πρέπει να ξεπεραστούν με νομοθετικές πράξεις.

να διορθωθούν και να επισκευαστούν οι διαδρομές των διαβαινόντων από τη Νέα Παραλία, είτε περιπατητών είτε εργαζομένων. χώροι ανάπαυλας φωτισμένοι, πόσιμο νερό, αναψυχή, ασφάλεια.

το τελεφερίκ να γίνει. καλή ευκαιρία να πατήσει στα πόδια του το θέατρο Κήπου, αρκεί να μη γίνει η αναχώρηση και η άφιξη του τελεφερίκ κέντρο πώλησης μαλλιού της γριάς.

φωτισμός led σε όλους τους δρόμους. καλά οδοστρώματα, ανακατασκευή πεζοδρομίων και ρείθρων όπου χρειάζεται (μα είναι αμέτρητα), καθαρισμός από τα φύλλα ιδίως του φθινοπώρου να μη γλιστρούν οι διαβάτες στη γλίτσα. άσε που είναι και σιχαμερά άσχημο. 

ο δήμος δεν είναι από μόνος του βασίλειο. μια βαρβάτη υπηρεσία είναι που χωρίς τη συνεργασία με τις άλλες δημόσιες υπηρεσίες είναι αδύναμος. ελέγξτε τον Οργανισμό σας, συναντήστε τις υπηρεσίες όλων των υπουργείων, διασταυρωθείτε. η δημοτική αστυνομία είναι κλειδί.

αυτά για την ώρα..

Να φύγει η έκθεση απο το κέντρο για αρχή και να γίνει ένα τεράστιο παρκινγκ,
Επίσης όλοι οι μεγάλοι δρόμοι της πόλης πρεπει να έχουν ελεύθερες όλες τις λωρίδες ! Απλά και αυτονόητα και μετά πάμε σε φανάρια και πως λειτουργού.
Λύσεις επρεπε να εχουν βρει και δώσει αυτοί που πληρώνονται να κανουν αυτήν την δουλειά. Ζούμε σε μια παρατημένη πόλη δυστυχώς 

Ευχαριστούμε θερμά για την αγάπη σας που αφορά το κοινό καλό!
Έχουμε απόλυτη ανάγκη στην βελτίωση όλης της πόλης!

Ποδηλατόδρομοι/πατινόδρομοι σε όλη την έκταση της πόλης.

Η πλατεία Ελευθερίας να γίνει πλατεία κι όχι πάρκινγκ.
ελεύθερα πεζοδρόμια για πεζούς και ΑμεΑ από μηχανάκια κι αυτοκίνητα.
Ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ και προσλήψεις. Επαναφορά του τραμ.

Το κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει οξύτατο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Αυτό αφενός οφείλεται στην ιδιαιτερότητα του σχήματος της πόλης (συμπιεσμένο κέντρο σε σχέση με τα άκρα) που υποχρεώνει μεγάλο αριθμό οχημάτων να διέρχονται μέσω του κέντρου και αφετέρου στην έλλειψη των απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης που είτε οδηγεί τα ΙΧ σε ατέρμονες διαδρομές προς εξεύρεση θέσεων στάθμευσης αυξάνοντας τον κυκλοφοριακό φόρτο, είτε «αναγκάζει» κάποια από αυτά σε παράνομες σταθμεύσεις μειώνοντας τις ελεύθερες διαδρομές.
Με δεδομένο ότι οι υπάρχουσες θέσεις ελεύθερης στάθμευσης μονίμων κατοίκων του κέντρου είναι περίπου μισές από τις κάρτες που έχουν διατεθεί σε αυτούς, είναι αναγκαίο να μετατραπούν σε θέσεις μονίμων κατοίκων και κάποιες από τις θέσεις των επισκεπτών. Οι υπόλοιπες θέσεις των επισκεπτών θα πρέπει να μετατραπούν σε θέσεις ολιγόλεπτης στάθμευσης προς εξυπηρέτηση επαγγελματιών που δεν έχουν εναλλακτική δυνατότητα μετακίνησης (πχ 20΄ μέγιστη διάρκεια στάθμευσης). Ο έλεγχος του χρόνου στάθμευσης μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσω του συστήματος «thesis» είτε με χρήση «ρολογιού» στο παρμπρίζ (όπως πχ στην Ιταλία).
Η έλλειψη θέσεων στάθμευσης για τις υπόλοιπες κατηγορίες επισκεπτών (επισκέπτες για διασκέδαση ή για λόγους εργασίας) θα αποτρέψει μεγάλο αριθμό από αυτούς να κάνουν χρήση ΙΧ. Όσοι επιμένουν στη χρήση ΙΧ θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν αφήνοντας τα οχήματά τους σε ευρισκόμενα στις παρυφές του κέντρου πάρκινγκ (στα δυτικά πολυόροφο στα δικαστήρια, ΟΛΘ – ανατολικά στα πάρκινγκ δημαρχείου και Βελλίδειο) και στη συνέχεια να μετακινηθούν δωρεάν με λεωφορεία που θα συνδέουν αυτά τα πάρκινγκ μεταξύ τους, διερχόμενα από το κέντρο.
Τέλος, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο μεγάλος αριθμός χρηστών ΙΧ που θέλουν να εξυπηρετηθούν στα δύο μεγάλα νοσοκομεία του κέντρου («Γεννηματά» και ΑΧΕΠΑ), συχνά μάλιστα υπό καθεστώς ιδιαίτερου άγχους και πίεσης, θα έπρεπε να εξετασθεί η δυνατότητα κατασκευής πάρκινγκ στον υπόγειο χώρο της πλατείας χημείου, ο οποίος βρίσκεται εκτός του ιστορικού κέντρου και λογικά δεν θα έχει προβλήματα με αρχαιότητες.
Γεώργιος Μουμουζιάς