Προτιμούμε τους ήπιους τρόπους μετακίνησης και βελτιώνουμε το κυκλοφοριακό, γιατί θέλουμε να αναπνέουμε καθαρότερο αέρα, να μειώσουμε το χρόνο των καθημερινών μας μετακινήσεων και να ζούμε πιο υγιεινά. Το οδικό δίκτυο ανήκει σε όλους, και όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Η οδική ασφάλεια και η προσβασιμότητα γίνονται η βάση του σχεδιασμού μας. Έτσι, ανασχεδιάζουμε βασικούς οδικούς άξονες με στόχο την εξοικονόμηση χώρου για τους πεζούς, την προτεραιότητα στα μέσα μαζικής συγκοινωνίας, την αποτροπή της διπλής στάθμευσης, την αύξηση του πρασίνου. Συνεργαζόμαστε με τους άλλους Δήμους για την υλοποίηση μέσα στην επόμενη πενταετία του Μητροπολιτικού Δικτύου Ποδηλατόδρομων σε όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης. Επεκτείνουμε το δίκτυο πεζόδρομων στο ιστορικό κέντρο και σε άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Βάζουμε τάξη στο ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων, με σεβασμό σε όλους. Σχεδιάζουμε δέσμη κινήτρων για τον πολλαπλασιασμό των διαθέσιμων δημόσιων και ιδιωτικών θέσεων στάθμευσης.
ΓΡ
Καλησπέρα σας.Το κυκλοφοριακό είναι πολύ μεγάλο ζήτημα για την πόλη μας.Θελει οργανωμένο σχέδιο και με πλήρη συνεργασία με ελληνική αστυνομία και τροχαία καθως και αυστηροποιηση κοκ και ελέγχων.Η ένσταση μου είναι ότι δεν έχω δει δημοτική αστυνομία, ελληνική αστυνομία, τροχαία στο υπόλοιπο πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης,περαν του κέντρου Θεσσαλονίκης,Εγνατία,Τσιμισκή,Μητροπόλεως,εδώ και πολλά χρόνια.Να υπάρξει μέριμνα από πλευράς του δήμου,για έλεγχο παραβατικότητας οχημάτων σε όλο τον δήμο Θεσσαλονίκης με στελέχωση δημοτικής αστυνομίας,αλλά όχι μόνο για το κέντρο Θεσσαλονίκης.Ευχαριστω.
ΓΣ
1. Επέκταση του συστήματος ολιγοωρης στάθμευσης στην πόλη και αφαίρεση της πινακίδας ρ-40 (απαγόρευση στάσης και στάθμευσης) και από άλλους δρόμους στη πόλη ύστερα από εμπεριστατωμένη μελέτη.
2. Εξυπνα φανάρια ρύθμισης κυκλοφορίας με δημιουργία ενιαίου συντονιστικού κέντρου σε συνεργασία Τροχαίας – Δημοτικής Αστυνομίας.
3. Σύγχρονες ψηφιακές κάμερες για τον έλεγχο των λεοφωρειολωριδων και μελέτες για μακροπρόθεσμα αντίστροφη κίνηση των λεοφωρειων όπου αυτό είναι εφικτό π.χ. Τσιμισκή, Λ. Στρατού, Β. Όλγας
ΝΦ
Δε χρειάζεται η εφεύρεση του τροχού κάθε φορά…
Για να λυθεί το κυκλοφοριακό, ο τρόπος είναι ένας και εφαρμόζεται επιτυχώς στις πολιτισμένες χώρες:
Πολλά μέσα μαζικής μεταφοράς και ΑΝΕΛΈΗΤΟ κυνήγι της παράνομης στάθμευσης.
Επιτρέψτε ιδιωτικές εταιρείες με γερανοφορα οχήματα να σηκώνουν τα παρανόμως σταθμευμένα (μετά από βεβαίωση της παράνομης στάθμευσης από αστυνομικό δημοτικό ή της τροχαίας) και να τα πηγαίνουν σε φυλασσόμενο χώρο εκτός Θεσσαλονίκης, απ’όπου για να το πάρει ο παραβάτης θα πρέπει να πληρώσει σεβαστο ποσό, και μετά θα δούμε πόσοι τολμούν να σταθμεύουν παρανόμως.
ΡΚ
Καλησπέρα, δεν ξέρω εάν μπορεί ο Δήμος να παρεμβαίνει στα του ΟΑΣΘ, αλλά σίγουρα θα έχει το δικαίωμα της γνωμοδότησης. Είναι το βασικότερο θέμα όσον αφορά στην κινητικότητα και θα παραμείνει ακόμη και με το μετρό, το οποίο δεν θα συνδέει όλες τις περιοχές. Και δεν είναι μόνο οι καθυστερήσεις, είναι και η κακή διαχείριση των δρομολογίων (γραμμές με ίδιες στάσεις περνάνε ταυτόχρονα, περιοχές που δεν εξυπηρετούνται, απαράδεκτη σύνδεση με το αεροδρόμιο, κλπ), αλλά και η κάκιστη συμπεριφορά των οδηγών. Σαφώς ο Δήμος θα πρέπει με κάθε τρόπο να υποστηρίξει τους δημότες του σε αυτήν την υποβάθμιση που υφίστανται. Εάν δεν λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα, δεν μπορεί να λυθεί και το κυκλοφοριακό. Όσον αφορά στα υπόλοιπα εύκολα λύνονται, όπως είπαν και οι προηγούμενοι. Κλήσεις και πάλι κλήσεις. Εάν στους κεντρικούς άξονες δεν υπάρχει κανένα παράνομα σταθμευμένο όχημα, η κίνηση των αυτοκινήτων θα είναι ανεμπόδιστη. Το πλάτος των δρόμων αρκεί για το φόρτο των αυτοκινήτων, αρκεί να χρησιμοποιούνται όλες οι λωρίδες. Ακόμη και την παραλιακή μπορούμε να πεζοδρομήσουμε, εάν ελευθερώσουμε τις κατηλειμένες λωρίδες στην Μητροπόλεως, Τσιμισκή και Εγνατία. Ας μην μιλήσουμε για την Αγίου Δημητρίου που συχνά, από 6 λωρίδες, γίνεται μία.
Ευχαριστώ.
ΣΜ
Ο οασθ στην όμορφη Θεσσαλονίκη σας έχει το μονοπώλιο. Κάντε καλύτερη κατανομή δικτύου των μέσων μαζικής μεταφοράς, ώστε να μπορέσετε να αποτρέψετε το πρόβλημα με τα διπλόπαρκαρισμενα αμάξια.
Κάμερες σε όλο το μήκος των οδών ώστε να καταγράφεται η ταχυτητα του εκάστοτε οχήματος και η τυχόν παραβίαση της να επιφέρει πρόστιμο. Το πρόστιμο σε σύγχρονα ευρωπαϊκά κράτη αποστέλλεται σε μειλ στον εκάστοτε ιδιοκτήτη του οχήματος.
Η ύπαρξη πεζοδρομίου και διάβασης επι της Ανδρεου Παπανδρέου είναι απαραίτητη. Όπως και οι λωρίδες επιτάχυνσης που στις εισόδους και εξόδους του περιφερειακού επιτέλους προϊόν πολυτελείας μιας και είναι ανύπαρκτες στις περισσότερες.
Αν θελουμε ένα βρουμε τη λύση σε ένα πρόβλημα καλό είναι να βρουμε πρώτα τη πηγή. Η τεχνική του Sakichi Toyoda θα βοηθήσει
ΠΠ
Η πρόταση μου για το κυκλοφοριακό είναι η τοποθέτηση δημοτικών τροχονόμων στις ώρες αιχμής σε θέσεις κλειδιά στο κέντρο της πόλης όπως για παράδειγμα 9:00 π.μ. Τσιμισκή, 15:00 μ.μ. λεωφόρο Νίκης κτλ. Θεωρώ κεφαλαιώδους σημασίας το θέμα του κυκλοφοριακού όπως και ο εκσυγχρονισμός του οδικού δικτύου εντός πόλεως
KT
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα της πόλης. Η τροφοδοσία των καταστημάτων είναι άναρχη παρότι οι ανάγκες των επαγγελματιών είναι απολύτως σεβαστές. Έμφαση πρέπει να δοθεί στις δημόσιες συγκοινωνίες και το πρόβλημα πρέπει να εξεταστεί ολιστικά και μετά την λειτουργία του μετρό που βέβαια θα διαφοροποιήσει τις συνθήκες. Ένα μέρος του προβλήματος είναι η μετακίνηση των κατοίκων του Δήμου Θερμαϊκού που εργάζονται στη Θεσσαλονίκη. Η σκέψη της διαθαλάσσιας συγκοινωνίας σε μια πόλη με τόσο μεγάλο θαλάσσιο μέτωπο θα έπρεπε να είναι κυρίαρχη γιατί εκτός απο το κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα βελτιώσει μπορεί να αλλάξει την πόλη και να συνδράμει στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση όλης της αντίστοιχης έκτασης από το Καλοχώρι ως το Αγγελοχώρι. Είναι αδιανόητο 52 χλμ θαλασσίου μετώπου με τέτοια φυσική ομορφιά να έχουν αυτή την εικόνα και τόσες δυσκολίες πρόσβασης.
ΓΑ
Ευκολότερη μετακίνηση, περισσότεροι χώροι στάθμευσης, ιδιαίτερα για τους επισκέπτες
ΜΠ
Δινουμε εμφαση στα παρακατω σημεια.
1. Αμμεσος στοχος ενα Ευρωπαικου τυπου δικτυο ποδηλατοδρομων, συνολικα στη πολη και οχι αποσπασματικα.
2. Συνεργασια με την Τροχαια για περισσοτερη παρουσια τροχονομων, οταν υπαρχουν κανουν απιστευτη δουλεια.
3. Αναδιοργανωση της Δημοτικης Αστυνομιας, κλησεις εκει που πραγματικα υπαρχει ενοχληση της συγκοινωνιας, ελαστικοτητα στο συντομο παρκαρισμα ακομα και σε μεγαλους δρομους πχ Τσιμισκη,Β.Ολγας, αλλα πληρης ανελαστικοτητα στο διπλοπαρκαρισμα και στον λεοφωρειοδρομο, κληση ακομα και αν η απομακρυνση γινει εκεινη τη στιγμη , κανενα παρκαρισμενο οχημα σε ραμπα,λεοφωρειοδρομο, διπλοπαρκαρισμενο.
4. Τελος στην ασυδοσια των φορτηγων τροφοδοσιας.